John Rasmussen fik tildelt ærespris fra Kommune Kujalleq

Den første februar 2024, fik John Rasmussen en ærespris fra Kommune Kujalleq, i medborgerhuset i Narsaq, for mange års kreativ og hengiven fotografering af livet i Narsaq og omegn.

Æresprisen blev givet af Angutitsiaq Isbosethsen på vegne af Borgmester Stine Egede, med følgende ord:

”Tak  for de mange år, hvor du med dine billeder har vist Narsaq frem. Tusind tak for dine mange donationer af billeder til Narsaq Museum og kommunen. Du er en meget dygtig kunstner, og dine billeder har skabt glæde og respekt samt givet omverdenen et godt indtryk af livet i en af de smukkeste byer i Grønland. Det har været en stor fornøjelse at samarbejde med dig og tusind tak for alt. Tusind tak for din indsats.”

Udgivet d. 02. februar 2024