Ny stilling

Der er nu ansat en ny medarbejder i kommunens nye stilling, idræts- og forenings konsulent, og dette er kommunaldirektøren glad for.

Kommune Kujalleq oprettede en ny Idræts-og foreningskonsulentstilling pr. 1. juni. Bolethe Stenskovs kontor befinder sig under forvaltningskontoret for Dagtilbud, Skoler, Beskæftigelse, Kultur og Fritid. Kommunaldirektøren er glad for, at der er ansat en medarbejder i den nye stilling.

- Jeg er glad for, at vi har oprettet den nye stilling som vi har manglet, og jeg er sikker på, at kultur-og idrætsforeningerne vil få stor glæde af denne mulighed, siger Kommune Kujallleqs kommunaldirektør, Tine Pars.

Den ansatte, Bolethe Stenskov, har mange års beskæftigelse inden for idræt og foreninger.

Udgivet d. 20. juni 2023