Ledere i Narsaq glæder sig til den nye ledelsesmappe

Den 2. maj 2023 mødes HR ledere med ledere i Narsaq , for at høre deres ønsker til indhold i Ledelsesmappen.

Som leder i kommunen er der meget at holde styr på. Som hjælp til lederne har HR samlet vejledninger til alle situationer fra en medarbejders ansættelse til fratrædelse. Vejledningerne er samlet i første udkast til Ledelsesmappen.

- Det er vigtigt, at lederne får de vejledninger, de har brug for, derfor mødes vi med dem, for at høre deres ønsker til indhold i Ledelsesmappen siger HR-Chef Jacob Abelsen.

Den 2. maj 2023 drøftede lederne i Narsaq det første udkast til Ledelsesmappen med medarbejdere fra HR. Lederne roste det første udkast og kom med ideer til flere vejledninger, som de gerne vil have med i mappen.

Næste møde er med lederne i Nanortalik, som får mulighed for at komme med ønsker til ledelsesmappen. Lederne i Qaqortoq og kommunens chefgruppe også mulighed for at komme med ønsker til ledelsesmappen.

Udgivet d. 10. maj 2023