Børn sorggruppe i Kommune Kujalleq

Kommune Kujalleq Forvaltning for social- og forebyggelse har indgået et samarbejde med konsulent Aviaja Rohmann Hansen som skal afholde kurser for personalet i Kommune Kujalleq.

Hun udbyder bl.a. personlige samtaler eller gruppesupervision, foredrag og debat/dialog, kursus om skilsmisse, dødsfald, selvmord, sorg og andre tabuer til dem der arbejder med mennesker i de offentlige og private institutioner.

Aviaja har mere end 15 års erfaringer med at køre kurser og laver sorggrupper for børn og unge primært i Nuuk.
Aviaja vil afholde kurser i Qaqortoq 6. til og med 8. marts, Narsaq 10., 11. og 13. marts og Nanortalik 14., 15. og 16. marts 2023.

Kurser i Kommune Kujalleq vil have primært fokus på; sorggrupper til børn og unge, psykisk krisehjælp og sorgreaktion.

Udgivet d. 02. marts 2023