Information for borgere i Kommune Kujalleq

Du kan middlertidigt ikke længere bruge selvbetjeningsløsninger på sullissivik.gl, fordi de endnu ikke er opkoblet mod MIT-ID.

Du kan middlertidigt ikke længere bruge NemID til at logge på selvbetjeningsløsninger på sullissivik.gl, fordi de endnu ikke er opkoblet mod MIT-ID.

Du vil ikke kunne anvende disse selvbetjeningsløsninger:

• Hente din bopælsattest via Sullissivik.gl
  • Daginstitutioner - Indmeldelse, udmeldelse og betaling via Sullissivik.gl

Mens Sullissivik.gl funktionen er nede, kan du gratis hente din hos din bopælsattest og ind-og udmelding hos din lokale borgerservice i Kommune Kujalleq.

Information for citizens of Municipality Kujalleq

Self-service solutions in the Municipality of Kujalleq

Tou can temporarily no longer use NemID to log in to self-service solutions at sullissivik.gl, because they are not yet connected to MIT-ID.

You will not be able to use these self-service solutions:

• Collect your certificate of residence via Sullissivik.gl

• Daycare centers - Registration, cancellation and payment via Sullissivik.gl

While the Sullissivik.gl function is down, you can collect your certificate of residence free of charge and do  your registration and cancellation at your local Serviceoffice in the Municipality of Kujalleq.

Udgivet d. 01. februar 2023