Kommune Kujalleq er nu socialpædagog rigere

Den 15. december dimitterede 4 socialpædagog bachelor studerende fra Kommune Kujalleq.

Studerende i bacheloruddannelsen i socialpædagogik, som varer 3,5 år, dimitterede d. 15. december. Borgmester Stine Egede er meget stolt over de studerende fra Kommune Kujalleq, som har færdiggjort deres uddannelse.

- Det er meget berigende for vores kommune og børn, at vi er blevet rigere med socialpædagoger med bachelorgrad. Jeg skal derfor ikke undlade at lykønske de nye bachelorer for deres præstation. Jeg er sikker på, at det højere uddannelsesniveau blandt vores medarbejdere vil betyde meget, siger Stine Egede med stolthed.

De nye pædagogbachelorer fra Kommune Kujalleq er følgende; Jane Ina Hansen, Arnaq Lund Frederiksen, Dorthe J. Frederiksen samt Emiiliaaraq Josefsen.

Udgivet d. 19. december 2022