Kujalleq.gl er lanceret som nyt

Kommune Kujalleq´s hjemmeside, som var ikke fornyet i længere tid, er nu fra 1. april lanceret som nyt, med opdateringer både i udseende og indhold.

Kommunalbestyrelsens politiske målsætning er at gøre Kommune Kujalleq´s hjemmeside mere brugervenligt.  I forbindelse med den nye organisation i kommunen er hjemmesiden nu fornyet efter længere tids manglende opdatering.

- Vi ville gerne forny hjemmesiden i forbindelse med organisationsændringen. Jeg er yderst tilfreds med den nye mere brugervenlige hjemmeside, da det er netop vores politiske målsætning, siger borgmester Stine Egede.

De nye i den nye hjemmeside er blandt andet anvendte farver, hjemmesidens udformning, kontakter i forvaltninger, og den nye side for sydgrønlandske fåreholdere.

- Den nye hjemmeside er nu lanceret, og den næste skrider er videreudvikling af siden. Vi ønsker mere oplysning i forbindelse med vores gennemsigtige forvaltning, ligesom offentliggørelse af kommunale udgifter er vores mål i den kommende tid, forklarer Stine Egede og fortsætter.

- Jeg håber, at borgerne og andre udenfor kommunen vil have glæde af den ny lancerede hjemmeside.  At den vil effektivisere kommunikation via vedvarende fornyelse fremover, siger Stine Egede.

Udgivet d. 07. april 2022