Læserbrev fra Stine Egede om Nissi Olsennikkut

Foto: Sarah Woodall

"Kommune Kujalleq takker inderligt "Nissi Olsennikkut" for at have produceret en TV-julekalender. Vi glæder så meget til at se den første udsendelsen onsdag d. 1. december 2021. Hvor mon de finder julemanden, er også nogen vi ser frem til med spænding.

Angerdla Kielsen Olsen, Nikku Olsen samt Heina Kielsen Olsen, I fortjener et stort tak for en julekalender show, der er produceret med base i Kommune Kujalleq. Vi vil også gerne takke Great Greenland for uforlignelige kostumer. Ikke mindst alle deltagere i udsendelserne fortjener også vores tak. Vi ser frem til at se, hvem er det der deltager i showet.

Sidst og ikke mindst Georg Kiiu Olsen, vi takker dig for de smukke optagelser, god lyd, koordination og veludført instruktion.
I viser at, stålfast vilje er det der skal til for at skabe resultater, uanset om man er faguddannet eller ej, og igen, et inderligt tak fra os. I er en stor inspiration til alle.”

Udgivet d. 26. november 2021